1.Na serwerze obowiązuje pełna kultura. 2.Wyzwiska/obraźliwe teksty kierowane do użytkowników jak i administracji będą karane. 3.Na serwerze nie ma czegoś takiego jak Mikro +16/Mutacja,jeżeli nie chcesz słuchać danego użytkownika stwórz swój kanał (Create Channel). 4.Nie drzemy się przez mikro,jeżeli mamy uszkodzone nie używamy go. 5.Jeżeli straciłeś kanał z powodów "Brak daty w topicu/twój kanał łamie regulamin" Nie możesz starać się o następny kanał przez 7 dni. 6.Jeżeli zauważyłeś osobe reklamującą inny serwer TeamSpeak3 lub łamie regulamin,zgłoś to Adminowi. 7.Administrator to nie robot też ma swoje zajęcia więc w miarę możliwości prosimy o samodzielne myślenie. 8.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego nieprzestrzegania. 9.W nazwie użytkownika zakazuje się używania wulgarnych nicków,z trescią erotyczną,obrażających innych użytkowników bądź regilie. 8.Zakazane jest wstawienie przed jak i za nick nazw rang typu: ROOT/vROOT/SSA/SA/NewAdmin/SuperVIP/VIP. 9.Avatar nie może zawierać treści jak i kontekstów wulgarnych, rasistowskich, erotycznych bądź obrażających inne osoby. 10.Omijanie przez użytkowanika bana w jakikolwiek sposób grozi zbanowaniem pernamentnym. 11.Na kanałach publicznych ma prawo przebywać każdy użytkownik. 12.Na kanałach publicznych jest zakaz nagrywania rozmów,wyjątkiem sa sytuacje w których użytkownik jest obrażany i obecność na kanale jest mu uprzykszana.Nagranie takie ma obowiązek wraz ze skargą trafić do administracji. 13.Przy każdym kanale prywatnym obok nazwy musi znajdować się numer odpowiedzialny za jego pozycję. 14.Nazwa kanału nie może zawierać treści wulgarnych, rasistowskich jak i erotycznych bądź obrażające inne osoby. 15.Każdy Channel Admin ma obowiązek zmieniać datę w Topic do tygodnia czasu, ponieważ gdy data będzie zalegać kanał zostanie usunięty (7dni). 16.Administracja to nie winda, nie przenosimy po kanałach. 17. Zabrania się spamu pod każdą postacią, tj. poke; zażalenia; wiadomości na kanale, prywatne oraz niepotrzebnego skakania po kanałach. 18. O długości bana za łamanie regulaminu decyduje Administracja serwera. 19. Niesprawiedliwe długości banów przez Administratora będzie również brane pod uwagę. 20. Zbędne wchodzenie i uprzykrzanie życia Administracji na kanałach pomocy grozi kickiem lub banem na czas odpowiedni dla zachowania zależności od Administratora 21.Nick musi być czytelny 22.W Strefie Pomocy Pomagamy userom z włączonym mikrofonem,osoby z wyłączonym mikrofonem są kickowane z kanału!
3mod_1392468210__spacja.png
TABELA KAR
♦Wyzywanie Administratora i Użytkowników Kara I: Ban od 5 do 6h Kara II: Ban od 6 do 3 dni ♦Puszczanie Piosenek na kanałach publicznych Kara I : Kick z serwera Kara II: Ban od 5 do 10 min Kara III: Ban od 10min do 1 godzin ♦Skakanie po kanałach bez potrzeby Kara I: Kick z serwera Kara II: Ban 5 min Kara III: Ban 10 min ♦Rozsyłanie IP innego serwera TeamSpeak3 Kara I: Ban Stały ♦Bezcelowy spam na kanałach/użytkownikom Kara I: Ban 5-15 min Kara II: Ban 15-30 min Kara III: Ban 3 godziny ♦Utrudnianie/Przeszkadzanie w prowadzeniu eventów Kara I: Ban 15-30 min Kara II: Ban 3 godziny ♦Wulgaryzmy Kara I: Ban 30 min Kara II: Ban na 1 godzinę Kara II: Ban na 4 godziny [
|